VERANDA MALL
Destinația ta de shopping și relaxare
Deschis în 2016, Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, oferind locuitorilor din Obor un spațiu modern de shopping și de petrecere a timpului liber, cu evenimente culturale și de divertisment ce se desfășoară săptămânal.
Cu o suprafață închiriabilă de peste 30.000 m², pune la dispoziția consumatorilor o zonă food court generoasă, cu restaurante diversificate, locuri de joacă pentru copii, un cinematograf, o sală de fitness, o hiper-farmacie Dr. Max, singurul magazin Decathlon din centrul orașului, precum și un hipermarket Carrefour cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați și peste 150 de branduri de fashion și accesorii, beauty, electronice, home and deco, și nu numai.
În Veranda Mall lucrează peste 250 de angajați, iar spațiul adună într-un singur loc peste 100 de magazine și servicii, care servesc anual peste 9 milioane de vizitatori și oferă o experiență unică de cumpărături, relaxare și divertisment.
Încă de la înființare, s-a dedicat comunității din care face parte, propunându-și să ajute la păstrarea și promovarea valorilor zonei. Cu focus pe inițiativele locale, Veranda Mall este mai mult decât un spațiu de cumpărături – este un loc de întâlnire, un loc de descoperire și un loc pentru legarea unor legături mai strânse între locuitorii cartierului Obor.
Identitatea sa este puternic legată de tradițiile românești, reinterpretate pentru a se alinia cu vremurile moderne. Astfel, numele ales, Veranda, înfățișează un spațiu familiar, mai puțin întâlnit într-un oraș, dar prezent în amintirile celor care și-au petrecut copilăria la sat. Iar logo-ul reprezintă un covor tradițional, simplificat și stilizat pentru a crea o legătură între trecut și viitor. Astfel, Veranda Mall este un spațiu de contact între vechi și nou, celebrează trecutul și conturează viitorul.
Cu toate că a trecut prin nenumărate schimbări, cartierul Obor și-a păstrat spiritul viu, indiferent de epocă, spirit pe care Veranda Mall a urmărit să îl promoveze prin inițiativele sale încă de la înființare.
Printre cele mai cunoscute se numără:
- Filtrul virtual de Instagram care a atras peste 10 milioane de vizualizări, depășind granițele țării și devenind viral în Rusia, Ucraina și Germania. Acesta consta într-un grătar cu mici care celebrează, desigur, faimoșii mititei de la Obor.
- Lansarea unei colecții de haine care omagiază zona Obor. Imprimeurile pieselor vestimentare ilustrează elemente reale stilizate cu ajutorul printurilor 3D, ce pot fi regăsite în plan fizic în Piața Obor și Veranda Mall. Prin acest mix de nou și vechi, reprezentanții mallului au vrut să amintească de istoria bogată a zonei, bazată pe un mix de stiluri și culturi.
- Publicarea cărții „Oborul, ieri și azi” a fost o altă inițiativă de acest fel. Este o călătorie istorică și surprinde evoluția zonei Obor, de la cel mai mare târg din Europa la loc care a găzduit o spânzurătoare, Târgul Moșilor, un bâlci enorm care ar putea concura cu succes cu festivalurile moderne, iar în prezent, Veranda Mall.
- Job’Or, platforma de angajare și educare în retail, menită să contribuie la succesul comunității. Unul dintre obiectivele platformei este să le vină în ajutor magazinelor partenere, astfel încât aceștia să recruteze oameni mai buni, alături de care să dezvolte parteneriate pe termen lung. În același timp urmărește să dea o voce angajaților din mall și să le ofere acestora acces la un sistem închis de beneficii, care nu se traduce doar prin tradiționalele discounturi.
Veranda Mall organizează o serie de evenimente cu tradiție menite să încurajeze interacțiunea membrilor din comunitatea Obor și să le ofere mai multe alternative de petrecere a timpului liber. Printre acestea se numără:
- Academia de Stil, dedicat pasionaților de modă și beauty. Două zile în care femeile pot participa la workshop-uri de styling personal și beneficia gratuit de sesiuni de make-up, hair styling și manichiură cu profesioniști.
- Streetmaniacs – Eurocar Rooftop Meet, care reunește șoferii din România pasionați de industria auto moto și de car tuning, în special, care își împărtășesc poveștile și experiențele atât online, cât și la astfel de întâlniri de profil, pe care le așteaptă cu nerăbdare în fiecare an.
- Summer Fashion Gala, un eveniment fashion etalon în România, care aduce laolaltă industria creativă a fashionului, stiliști și creatori de modă care prezintă publicului noi colecții de haine în pas cu tendințele din plan local și internațional
- Marea Ghetăreală, evenimentul unde copiii pot sărbători Moș Nicolae lăsându-și ghetuțele la Veranda. Moșul va veni în noaptea de 5 spre 6 decembrie și îi va răsplăti pe cei mici cu dulciuri și alte bunătăți.
- Angel Tree, o campanie în colaborare cu Armata Salvării România prin care dorințele de Crăciun a zeci de copii din medii vulnerabile sunt îndeplinite cu ajutorul comunității oborene.
Veranda Mall este în continuă dezvoltare, cu planuri de investiții axate pe crearea de valoare pentru clienții noștri.
Veniturile financiare consolidate ale Veranda Mall evidențiază un trend de creștere continuă, reușind să înregistreze în 2022 o cifră de afaceri de 37 de milioane de RON, cu o creștere YoY de +14%.
Cifra de afaceri (în milioane de RON)
2019: 31,8
2020: 31,4
2021: 33,1
2022: 37,8
La Veranda Mall veți descoperi mai mult decât o simplă experiență de cumpărături – veți descoperi o comunitate.
APARIȚII MEDIA
Materiale media
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: alexandra.tanasa@verandamall.ro